Jedhead.

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Emelie - 16 oktober 2011 18:00

Haha, deras video "400000 Followers" e ju bara för ruulig. X'D


Men lol...njut av den här.....och ha det bra. =;)


PEACE OUT..yo. <3

Av Emelie - 16 oktober 2011 17:17

Oh yeessss. Jag e 'tyydligen' ett kakmonster. =XD

Näemen....typ. =x)

Nu har jag precis kysst ALLA mina jedwardbilder på väggen.....bara datorn kvar....180 bilder. x.X

LOL, jag tänkter INTE kyssa 180 bilder... o.O

Tar de hetaste bara. =;)

HAHA.... =XD


PEACE OUT.   

Av Emelie - 16 oktober 2011 17:05

Jahopp, nu var det dags för Födelsedagsfirande. =:D

John och Edward fyller 20 år och det måste ju såklart firaaas!! =;3

Nu har jag cyklat ner till närmasta affär och köpt kakor med lillsyrran(bara för att hon gillar att cykla) och nu ska de ÄÄTAS. X'D

Nejmen...ärligt talat så ska jag äta kakor, sjunga för min vackra vägg och ge mina Jedwardaffisher(-och bilder) stoora pussar!! =;) <3


Ha're gööött. ^^

PEACE OUT. =;3

Av Emelie - 16 oktober 2011 13:31

░░░╦░╔═╗░╦═╗░╦░░╦░╔═╗░╦═╗░╦═╗ ░░░║░╠═░░║░║░║╦╦║░╠═╣░╠═╝░║░║ ░╚═╝░╚═╝░╩═╝░╩╝╚╩░╩░╩░╩░╩░╩═╝

Av Emelie - 16 oktober 2011 11:39

Tänkte typ....lägga upp några kuuliga videos med Jedward. =x')



Haha, nejmen...kommer såklart lägga upp fler senare. =;)

Hörs. <3


PEACE OUT. =;)

Av Emelie - 16 oktober 2011 11:02

Aah, jag kan inte sluta tänkta på Jedward.

Sommarkrysset....9 juli 2011...jag trodde att det skulle bli bästa dagen i mitt liv. Men vet ni vad? Kista....17 september 2011, det var dagen som gjorde mig så jewla glad...det är en dag som jag inte kan släppa ur huvudet. <3

Jag stog väldigt nära scenen...( I 5 HELA TIMMAAAR!! ) och väntade på att Jedward skulle komma på scenen...det var varmt, jag var vrålhungrig och det var sjukt trångt..men jag överlevde....eller...näe, efter den 5:e timmen dog jag....av glädje.

John frågade 'Vem vill ha en kraam!?' och kramade om alla i publiken..jag nådda inte. <|3

Men sedan...GISSA OM JAG BLEV GLAD....så kastade sig John ut i publiken...jag skrev som fan och hade ont i halsen i typ en vecka efter det...menmen..jag fångade JOHN! Jag var en av de som fångade JOHN GRIMES! <3

Det var världens bästa dag...jag vill bara leva dagen igen...fast kanske nt hela...jag skulle gärna skippa ca. 4 timmar. =;P

Menmen.... 17 september 2011...dagen då jag blev ännu mer förälskad än innan. =:') <3


Njur av min vackra bild.. <3

  

 Lägg märke till John's vackra min. xP


PEACE OUT. <3

Av Emelie - 16 oktober 2011 10:32

Congrats John and Edward 20 years ooooold. x)

Haha, nejmen....GRATTIS JOHN OCH EDWARD 20 ÅR.

Idag e deras föödelsedaag. =;D

16 oktober 1991 föddes de bästa människorna på jorden.... John Paul Henry Daniel Richard Grimes & Edward Peter Anthony Kevin Patrick Grimes.

Grattis.

 

 

Av Emelie - 16 oktober 2011 10:28

Jahopp...nu har jag en ny blogg då. ^^

Som bevis på EN SAK har jag det här: JAG ÄR LOVE_MOLLY_SAMMY PÅ GSM. =;P

Men haha, jaa...jag e Love_Molly_Sammy. ^^

Okey. Jag tänkte blogga om mig själv och Jedward. <3

Så det så. =;)

Okej........ men ha det gött. ^^


 


PEACE OUT. =;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I'm a Jedhead. =;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards